maanantai 20. heinäkuuta 2015

Minä pelkään ötököitä....

En olisi koskaan uskonut saavani näin upeaa kuvaa perhosesta. Taas löysin aivan upeasti koulutetun mallin. Se vain istui siinnä kukalla ja tuijotti hiukan sekavilla kauniilla silmillään suoraan kameraan, minä vain otin kuvan ja hyppelehdin seuraavalle kukalle... Todellisuudessa kyllä perhonen oli rauhallinen, mutta kukka ei. Et arvaa kuinka hankalaa oli kuvata kyykyssä (ja minä olen tosiaan polvivammainen. Täydellinen harrastuksen valinta tosiaan...) jossain pusikossa heiluvaa kukka kun syväterävyys on muutaman millin luokkaa. Pakko myöntää että vähän tuli perhosen naamaa terävöiteltyä...

Tämä kaveri pelottaa minua todella. Minä pelkään todella hämähäkkejä. Jos satun näkemään sellaisen minä häivyn paikalta käyttäen erilaisia hyvin eksootisia käsi eleitä ja äännähdyksiä. Tämä kuvan otin aikalailla hetken mielijohteesta taistellessani vastaan niitä eksoottisia reaktioita... Tämä pieni hämähäkki käppäili metallisen portin päällä ja nyt pitää ottaa huomioon että syväterävyys on tässä kuvassa sama kuin edellisessä. Eli hämähäkki oli noin kolme milliä pitkä. Olen ylpeä itsestäni monella tapaa :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti