lauantai 7. marraskuuta 2015

Taitaja2016 Painotuotteen Suunnittelu

Tästä se lähtee.  Pääsen mukaan seuraaviin Taitaja-kisoihin. Täytyy sanoa että olen samaan aikaan innoissani ja hiukan kauhuissani. Tietysti suuri helpotus on se että tietää vähän miten asiat toimii siellä kisoissa, joten en luultavasti ole niin paniikissa kuin viimevuonna. Olen myös kehittynyt mielestäni aikasta paljon. Mutta yhtään itsevarma en uskalla olla... 
Nyt harjoittelen taas kerran viikossa opettajani johdolla. Minun täytyy sanoa että se on mahdottoman kivaa. Ensinnäkin minulla on mahtava opettaja ja minä vain tykkään suunnitella painotuotteita. On hienoa että voi tehdä jotain mistä todella tykkää ja mikä parasta se että huomaa kehittyvänsä antaa paljon lisää iloa. 
Joten tässä on nyt sitten ensinmäinen harjoitus tehtävä:



Ideana siis tehdä lähiruokatapahtumalle juliste ja logo. Kokonaisuus on minusta hyvä. Värit ja graaffiset elementit on samanhenkisiä. Yleensä minun on ollut hankalaa tehdä graaffisia elementtejä ja tämä on ensimmäinen työ johon olen saanut tehtyä mielestäni niitä tarpeeksi. Typografiasta pidän ja minusta se onnistui hyvin. Logojen kanssa tuli vähän pähkäiltyä että miten ne näyttää hyvältä ja nyt ne ovat sopivan näkymättömissä... Mitäs muuta - hmm - ei kai muuta.

Tästä se lähteee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti