lauantai 2. huhtikuuta 2016

Saanko esitellä: Emi


Kyllä, hän on Emi (ja jotta osaat lausua sen oikein, kehotan käyttämään nousevaa intonaatiota nimen lopussa). 
Minulla ei ole koskaan tätä aikaisemmin ollut oikeasti omaa kameraa ja nyt mulla sit ihan aikuisten oikeasti on sellainen. Minun on tapana nimetä esineitä joita käytän (kuten Pena, penaalini. Omppu, isin kamera jne). Joten kun sain kuulla että minulla nyt olisi oma kamera mietin että minkä ihmeen nimen sille keksisin. Joten alkuun se oli vaan: mun vaavi, mutta sitten kun tulin kotiin ja näin Emin niin nimihän oli täysin selvä. 
Emi on Olympuksen kamera, mallia E-M1, ammattikamera siis. Sen mukana tuli kuvassa oleva objektiivi, joka on 2.8 aukolla oleva 24-80mm veitsen terävä zoomi. (hei hei mä alan jo tajuta mitä noi kaikki numerot tarkottaa, eli kehitystä tapahtuu :D) Olemme hetineet vasta muutamalle kuvausreissulle Emin kanssa ja täytyy sanoa että luotettava kumppani se kyllä on!

Tästä lähtee Renaten ja Emin seikkailut ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti